Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Therese - 28 mars 2010 13:38

Ja det var då ett tag sen man var här inne o skrev..

varit mycke runt omkring och sen så har man varit sjuk..

helg har man varit ledig.. det e så himla skönt!  fast har ju lite ledig till nästa helg eftersom det e påsk...


ÄNTLIGEN hittade vi en stuga.. så härligt det ska bli o åka iväg under midsommar.


 e ganska så matt på att firar  med familjen eftersom dom ser man så ofta.. kul att göra något nytt:)


 har så mycke inom mig som ska ut.. har samlat på mig en hel del och nu så e jag trött på det..

denna sommar var det sagt att vi skulle åka utomlands hela familen på 10 pers.. roligt o komma iväg... tyckte vi men sen när vi inte kunde komma överens så skiter alla i det.. Här tar man tag i saker o så skiter alla  och säger till mig jamen det var du som drog igång det ja ok men man kan väll gå halva vägen var..eller.. nä då lutar dom sig tillbaka o tror att en annan ska göra allting..  eller så bokar man resa med någon annan istället.. o inte bara en utan 2 gånger sem tillsammmans.. kan säga så här att dom har sjunkit i mina ögon....

nog om det,,,


vill ha nytt jobb! inte för att jag inte trivs  för det gör jag utan att jag vill göra något annat nu känner jag..

vill även börja plugga lite,, man kanske ska passa på nu när man inte jobbar hel tid.. vill plugga lite ekonomi:=) ska ta o kolla upp det där imorgon har ju ledig dag:=)

dax för att göra sig lite iordning ska ju snart iväg och sen ikväll så ska jag ut o gå en runda med Malin:=)

Ha en underbar söndag!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards