Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Therese - 11 mars 2010 13:04

Vad e det med folk nu för tiden???  sköt dig själv o skit i andra..

prata med en vän och hon berättade vad som hade hänt och jag bara herregud! vad e det med henne bara för att hon har haft en dålig uppväxt så ska väll det inte gå ut över någon annan???..  och här har min vän ställt upp för henne o så gör hon så här??? det kallar jag ingen vän längre.. bort med henne... Alla som beter sig illa och gör dumma saker mot en sj ska bort från en..

 nog om tråkigheter..

Ledig dag idag härligt! Matteo o jag har varit ner i stan o köpt jeans till honom hade 30% på kappahl.. så då får man passa på.. sen var vi i parken o mata fåglarna.. och nu vilar Matteo jag får väll ta tag i städningen eller nåt...

Någon som vet var man kan hyra en stuga??? den ska ha 2 rum och wc o dusch och så ska där vara någonting att göra för barnen,, massa aktiviteter ska det vara!!! :=)

kommer kanske ett inlägg till lite senare vi får se annars så ha det!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards